Τετάρτη 21 Ιουνίου 2017

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΒΡΟΥ: ΔΗΛΩΣΗ ΑΙΡΕΤΩΝ ΣΤΟ ΠΥΣΔΕ ΕΒΡΟΥ


Η ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ...ΚΡΙΣΕΙΣ

(...) το κόλπο είναι στημένο και στα μέτρα σας
ξεγράψτε με απ' τα κατάστιχά σας
στον κόπο σας δεν μπαίνω και στα έργα σας (...)



ΔΗΛΩΣΗ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ 
ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΕΒΡΟΥ ΣΤΟ ΠΥΣΔΕ ΕΒΡΟΥ
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

Σε ανύποπτο - προ μνημονίων ακόμη χρόνο [2008-11] γράφαμε στις ανακοινώσεις μας:
Δεν θέλουμε αιρετούς :
·         που θα αποδέχονται και θα προωθούν την αξιολόγηση, συμμετέχοντας ενεργά σήμερα στη διάτρητη, υποκειμενική και αδιαφανή διαδικασία συνέντευξης - βαθμολόγησης των υποψήφιων Διευθυντών, συναινώντας αύριο στην αξιολόγηση του κάθε συναδέλφου
·         που θα συμπλέουν με τη Διοίκηση, θα καλύπτονται πίσω από το πρόσχημα της εφαρμογής των αντιδραστικών νόμων και θα λειτουργούν σαν ιμάντες μεταφοράς της εκάστοτε κυβερνητικής αντιεκπαιδευτικής πολιτικής των πληθωρικών τμημάτων και των ελαστικών εργασιακών σχέσεων.”

Επίσης στην ανακοίνωσή μας για τις εκλογές των Υπηρεσιακών Συμβουλίων του 2016 αναφέρουμε ότι δέσμευσή μας είναι:
“Αγωνιστική παρέμβαση σε κάθε ενέργεια που πλήττει το δημόσιο σχολείο και τα δικαιώματα των συναδέλφων μας. Απέχουμε από κάθε διαδικασία αξιολόγησης, μπλοκάρουμε μαζί με τις ΕΛΜΕ και τους αγωνιζόμενους εκπαιδευτικούς – κάθε τέτοια πράξη. Οι αιρετοί μας δίπλα στους συναδέλφους κι όχι απέναντί τους.”

Ο νέος νόμος για την επιλογή των Διευθυντών Σχολείων, είναι απλά η επικαιροποίηση όλου του αντιδραστικού νομοθετικού πλαισίου που ισχύει εδώ και χρόνια: Δημοσιοϋπαλληλικός Κώδικας, Καθηκοντολόγιο, ν.3848/10 – Διαμαντοπούλου, ν.4186/13 – Αρβανιτόπουλου.
Το πραγματικό περιεχόμενο του νέου νόμου για την επιλογή των Διευθυντών στα Σχολεία, είναι απολύτως εναρμονισμένο με τα ψηφισμένα μνημονιακά μέτρα της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ και όλου του αντιδραστικού και χειραγωγημένου πολιτικού κατεστημένου, για την εφαρμογή της αξιολόγησης σε όλη την έκταση του ΔημοσίουΟ νόμος αυτός αποτελεί το πρώτο βήμα για την εφαρμογή της αξιολόγησης στην εκπαίδευση, ενώ κυβέρνηση και υπουργείο μεθοδεύουν την επιβολή της περίφημης «αυτοαξιολόγησης» της σχολικής μονάδας και της ατομικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών.
Παράλληλα οι αναπληρωτές συνάδελφοί μας, ένα σημαντικό τμήμα του κλάδου και που σε ορισμένα σχολεία αποτελούν την πλειοψηφία του συλλόγου, συνεχίζουν να αντιμετωπίζονται ως εκπαιδευτικοί δεύτερης κατηγορίας με μειωμένα δικαιώματα. Ενώ έχουν αναλάβει πλήρες διοικητικό έργο στα σχολεία, επιτηρούν και βαθμολογούν σε ενδοσχολικές και πανελλαδικές εξετάσεις (και μάλιστα σε μια περίοδο που δεν μετρά ούτε η προϋπηρεσία τους), απομακρύνονται για πρώτη φορά από τις συνεδριάσεις των μονίμων εκπαιδευτικών και δεν θεωρούνται ικανοί να έχουν λόγο!

Ως εκ τούτου, αν μέχρι τώρα είχαμε πολλούς λόγους να μην νομιμοποιούμε τις - κατά γενική ομολογία- κομματικές κρίσεις όλων των προηγούμενων χρόνων, τώρα εξακολουθούμε να έχουμε χιλιάδες λόγους να τις καταγγέλλουμε και ως προς την ουσία και ως προς τη διαδικασία, και αυτό φυσικά θα πράξουμε.

Όπως και στις αντίστοιχες διαδικασίες του παρελθόντος δεν θα βαθμολογήσουμε – αξιολογήσουμε κανέναν υποψήφιο. Θα απέχουμε βάζοντας παύλα (–). Η συμμετοχή μας στην όλη διαδικασία έχει να κάνει μόνο με τον έλεγχο, τη διαφάνεια, την τήρηση της νομιμότητας καθώς και την προστασία των δικαιωμάτων ΟΛΩΝ των υποψηφίων.

Δηλώνουμε ότι:
Θα συνεχίσουμε να είμαστε όπως και σε όλα τα υπηρεσιακά συμβούλια «η φωνή, το μάτι και το αυτί» του εκπαιδευτικού κινήματος. Θα παρακολουθούμε και θα ελέγχουμε τη διαδικασία σε όλες της τις φάσεις και θα καταγγείλουμε κάθε προσπάθεια μεροληπτικής αντιμετώπισης υποψηφίων και όποιας μεθόδευσης.

Δεν θα συνδιαχειριστούμε τα αδιέξοδα μιας πολιτικής που θα οδηγήσει τη μετατροπή της Παιδείας μας, αργά ή γρήγορα, από δημόσιο - κοινωνικό αγαθό για όλους, σε εμπόρευμα για λίγους.

Με δεδομένο ότι ανήκουμε ψυχή τε και σώματι στο εκπαιδευτικό κίνημα και δεν δρούμε ατομικά, καλούμε τους συναδέλφους να δυναμώσουν τον κοινό μας αγώνα για ενιαίο Δημόσιο, δωρεάν 12χρονο Σχολείο των όλων, των ίσων και των διαφορετικών, χωρίς ταξικούς φραγμούς κι «αξιολογήσεις» που θα σέβεται τις κλίσεις, τα ενδιαφέροντα και τις αναζητήσεις των παιδιών, θα αναπτύσσει την κριτική τους σκέψη, θα προωθεί την αγάπη για τη γνώση και θα τα μαθαίνει να μην συμβιβάζονται αλλά να αγωνίζονται για ν’ αλλάζουν τον κόσμομε αλληλεγγύη και συλλογικότητα!
ΙΟΥΝΗΣ 2017


Με συναδελφικούς - αγωνιστικούς χαιρετισμούς

Κουσινίδης Χάρης – Δεμερδεσλής Γιώργος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.